North Korea on my way

“Zanovetalo jedno, prećuti nekad nešto”, rekao je

A ja bih i prećutala

Ali plašim se da neizgovorene reči

Prave galomanske nevolje

Nesanirane glavobolje

Žive rane natopljene solju.

Ne volim ja njegovo namršteno čelo

Skupljene oči koje me prekoravaju

Usne spremne da ispljunu rafal lekcija

No flastere sam istrošila

Pa ne mogu savladati bujicu zamerki

Koje samoinicijativno utopljavaju njegovo strpljenje.

A da ga volim

Volim ga

Sam Bog zna koliko

Presušila bih sve okeane kad bi samo i pomislio da ode

A kada bi otišao

Napravila bih sopstvenu Severnu Koreju

Uvredila koga ne bi trebalo

I dostojanstveno prihvatila stradanje.

Odljuti se on

Al’ ne odljutim se ja

Na sebe

Svoju nepromišljenu glavu

I rđavi temperament

Pa se do kasno u noć svađam

Sa sopstvenim razumom

Suludim idejama

Neargumentovanim mislima

Napravim čitavu zbrku

Samoj sebi nerešivi rebus

Paradigmu.

Dođe opet

Ne seća se onog što ja pamtim

Zagrli, poljubi

Na trenutak i slomi moje nemire

Al’ drže se oni.

Kaže da me istinski voli

I tada znam

To je jedina stvar koju mu zameriti ne mogu

Jer nesumnjivo

Istinu govori

I istinski voli

Mene

Ako ne i više

Nego što volim samu

Sebe.

Leave a comment